Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Tröttglad

Av Lina - 14 mars 2013 22:35

Nyss hemkommen från galej med jobbet. Supertrött men glad. Idag fick jag veta att jag kommer att få blogga på arbetstid framöver. Jag har ju provat det vid ett tillfälle, under en dag. Nu kommer jag att få fortsätta berätta om mitt jobb internt i bloggformat under flera månader framöver.

Helt overkligt. Det ska bli så roligt. Så otroligt roligt.

Ibland måste man tacka ja till lite tokiga saker helt enkelt. Det kan leda till oväntat roliga saker framöver.

På tal om roliga saker förresten så måste jag bara berätta att jag går in och läser era kommentarer om bloggen på www.mammabloggar.se nästan varje dag. För att det gör mig så glad. För att det gör mig så stolt. För att det gör mig så tacksam. Tänk om alla hade en sida full med positiva omdömen att gå in och läsa när dagen känns tung eller självförtroendet sviktar. Det vore fint det.

 
 
Anna

Anna

15 mars 2013 06:16

Vad roligt med bloggandet på arbetstid!!!! Väldigt häftig arbetsuppgift, och på en myndighet dessutom! :)
Kram!

http://fridafilur.blogspot.com

Lina

15 mars 2013 07:32

Eller hur.

 
Ingen bild

Sofia

15 mars 2013 07:18

Är övertygad om att du kommer att göra ett bättre jobb tack vare bloggandet eftersom det kommer ge dig välbehövlig möjlighet att reflektera över ditt arbete. Grymt avundsjuk ska du veta! Lycka till!!!

Lina

15 mars 2013 07:33

Tack.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards