Linas liv i limbo

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Lina - 14 mars 2013 22:35

Nyss hemkommen från galej med jobbet. Supertrött men glad. Idag fick jag veta att jag kommer att få blogga på arbetstid framöver. Jag har ju provat det vid ett tillfälle, under en dag. Nu kommer jag att få fortsätta berätta om mitt jobb internt i bloggformat under flera månader framöver.

Helt overkligt. Det ska bli så roligt. Så otroligt roligt.

Ibland måste man tacka ja till lite tokiga saker helt enkelt. Det kan leda till oväntat roliga saker framöver.

På tal om roliga saker förresten så måste jag bara berätta att jag går in och läser era kommentarer om bloggen på www.mammabloggar.se nästan varje dag. För att det gör mig så glad. För att det gör mig så stolt. För att det gör mig så tacksam. Tänk om alla hade en sida full med positiva omdömen att gå in och läsa när dagen känns tung eller självförtroendet sviktar. Det vore fint det.

Ovido - Quiz & Flashcards