Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Matglädje

Av Lina - 18 juli 2010 22:15

 

 
 
Lorelai

Lorelai

18 juli 2010 23:16

naww vad söt hon är!!!

http://www.frubrunett.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

18 juli 2010 23:33

Sån fin bild, jag blir alldeles tårögd. Så liten men ändå så målmedveten. Hoppas vi snart får se er som en hel familj i Starrkärr... Kram på er

 
Nora

Nora

19 juli 2010 08:37

Vilken underbar bild!

http://bildertillvardags.blogspot.com

 
Ingen bild

marie

19 juli 2010 17:04

lilla söta signe hoppas ni mår bra

 
Martin Edfeldt

Martin Edfeldt

19 juli 2010 20:08

En talande bild, tycker jag. En mycket söt liten tjej. Men så liten hon är lilla Signe. Positivt i det hela är, att nu har ni underbara bilder att visa henne när hon är lite större och vill veta vad som hände när hon föddes för tidigt.

http://my.opera.com/Tysonmannen/blog

 
Ingen bild

Lina S

28 juli 2010 17:24

Har hittat hit till dig och läser nu varje ord. Vilken underbart söt dotter du har fått! Förstår att du är stolt över henne!

 
Ingen bild

pamie

2 augusti 2010 19:52

naaaw så liten sötnosen är! en liten kämpe..jag förstår dina glädjetårar..jag börjar nästan gråta själv av hur lten och fin hon är :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards