Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Inget i livet är graztis

Av Lina - 8 april 2012 22:10

Dear Lina


Thank you for contacting us again. I suggest you to register for a aftercare-treatment. It costs 350 € and you will get  a ticket opened again. Please read also the offered information on our website: http://www.notube.at/parents/costs
and kindly let me know what your decision is. 
Best regards 
Birgit (for the Notube-Team)
 
 
Anna

Anna

8 april 2012 23:22

jaaa... tänkte nog att de skulle svara ngt liknande men ändå känns det som att tappa en gnutta hopp för mänskligheten...

http://fridafilur.blogspot.com

Lina

9 april 2012 09:54

Ja visst gör det. Man fattar ju fast ändå inte på något sätt.

 
Ingen bild

Maria ekdahl

9 april 2012 10:31

Ville bara skicka en kram och att jag hoppas din lilla tjej börjar äta igen! Har halkat in här genom en vän, och det värker i hjärtat när jag flrsöker fatta hur ni har det. Ber en bön till min gud att det vänder för er nu!

 
Ingen bild

Sofia

9 april 2012 14:45

Vet inte vad jag ska säga till dig när livet verkar vara såhär skit, men vill ändå säga att jag tänker på er. Hoppas det går uppåt.

 
Ingen bild

Weronika

9 april 2012 15:40

Nä, fy vilken trist respons från deras sida!!! :-( Har följt din blogg nästan från början och älskar den. Lider så med dig och din familj och hoppas att ni snart snart snart kommer ur eländet. Finaste, gulligaste lilla Signe, hoppas hon klarar sig utan sondmatning!! Vet att detta inlägg inte gör någon skillnad och nog knappt ens tröstar, men vill att du ska veta att det finns "främlingar" där ute i världen som tänker på er och ber för er. Styrkekramar från Weronika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards