Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Nattsvart

Av Lina - 7 april 2012 02:40

Det är natt och hela familjen sover utom jag. Jag vill skriva men händerna är lika trötta som mitt hjärta så det blir bara dessa ord:


I helgen åker vi tillbaka till sjukhuset som jag och Signe kom hem från tidigare idag. Vi åker för att sätta sond på henne. Vi har fått ett dygns permission för att se om hon kommer igång med maten igen i hemmamiljö, nu när vätskenivåerna är okej tack vare dropp och magsjukan är borta. Vi ska pröva men jag vet redan att det inte kommer att gå.


Signe vill inte äta, hon har tappat ett halvkilo i vikt, är magrare än någonsin och de onda tankarna från förr om att min dotter inte vill leva skaver långsamt, långsamt hål i mitt inre.


 
 
Ingen bild

Jennie W

7 april 2012 09:36

Fyy, så orättvist! Har ni varit i kontakt med dem i Graz? Har inte dem erfarenhet av bakslag på detta viset?
Att jag sitter här och hoppas och håller tummarna för er är såklart ingen tröst men jag gört ändå! Kram

 
Ingen bild

Lotta

7 april 2012 13:10

Kram!

 
Malin

Malin

8 april 2012 20:17

Å, så frustrerande! Skickar massor av kramar!!

http://livetsbilder.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards