Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Livets bröd

Av Lina - 5 juli 2011 22:44

Nu blir det film och håll i dig! Den här rullen kan vara något av det mest fantastiska du någonsin skådat. Ett sant under kommer att spelas upp inför dina ögon...


Ja det är faktiskt så. Jag vet snart inte vad annat jag kan kalla det. Signe äter. Ett år gammal äter hon och det är inget annat än ett underverk.



 
 

 
 
Ruth

Ruth

5 juli 2011 23:22

Man vad skådar mina ögon, vilken lycka, blir rörd till tårar. Skall hon äntligen förstå att mat är gott. Sådana filmer får du göra flera av, har tittat flera gånger för den tog slut så snabbt, vad är det hon äter ? Vilken lycka för er som kämpat så, hoppas det håller i sig och att vikten ökar snabbt.
Lyckokram till er !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Lina

5 juli 2011 23:56

Nu har jag ändrat inlägget så att filmen blev lite längre. :-)

 
Ingen bild

Linda

6 juli 2011 00:32

Underbara underbara Signe!! Tårarna vill inte sluta rinna på mig! Hon är en tuff brud med en otroligt stark familj kring sig!! Kramar till er alla!!

 
Anna

Anna

6 juli 2011 07:18

*fniss* den där Alvin är allt en liten spelevink!! Heja Signe - en hel brödbit!!! Mmmm!

http://fridafilur.blogspot.com

 
Ingen bild

Therese (grannen)

6 juli 2011 08:14

Men gud vad härligt att se!!!! Kram Therese

 
Ingen bild

Lisa

6 juli 2011 14:06

Jippee!!! Hurra hurra hurra!!!
Grattis till er allihopa!
Kram

 
Ingen bild

Åsa L

6 juli 2011 18:46

Underbart att se Lina, vilken resa ni gjort. Jag är rörd! många kramar, Åsa L

 
Ingen bild

Sonja o Martin

6 juli 2011 20:44

Hej hej! vilken underbar film, den bästa filmen någonsin vi sett. Åh, vad roligt och se att Signe äter själv. Man blir ju alldeles tårögd här.

Stora bamsekramar till er allihop från Sonja o Martin o barna

 
Kajsa

Kajsa

7 juli 2011 00:46

Vilka fina barn!

http://whythis.blogg.se

 
Ingen bild

Fröken S

8 juli 2011 11:24

Va ni och Signe har kämpat för detta :)
Blev alldeles tårögd här ju:) Alvin är störtskön ju! Ha en härlig sommar! Kram

 
Ingen bild

Malin

9 juli 2011 16:58

Det slog mig i dag att jag inte varit in här och läst på någon månad eller två. Och vad ser men, Signe som tuggar på en brödbit. Fantastiskt! Bra jobbat, Signe! Och bra jobbat mamma, pappa och storebror!

 
Ingen bild

Susanna

9 juli 2011 22:27

Vilken glädje!!! Fantastiskt!!! Det värmer i mitt hjärta att läsa om denna positiva utveckling!
Jag har följt er resa sen starten i princip. Vi har också en liten tjej med gastrostomi (av andra orsaker) som också ätit dåligt. Vi har dock precis slutat med syrahämmande medicin och hon har dubblat sitt intag från max 50 g till över 100 g emellanåt. Glädjen över framstegen är obeskrivlig!
Go for it Signe!!!!!

 
Ingen bild

Therese

10 juli 2011 18:56

Heja Signe :)
Så härligt att se dig äta.
Hoppas att allt är bra med dig och din familj.
Kraaam Therese m Familj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards