Linas liv i limbo

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Lina - 26 september 2012 21:28

Jag ska berätta om läkarbesöket. Jag ska, men jag är så trött på kvällarna just nu. Ögonen går liksom igen när jag sätter mig vid datorn. Då blir berättandet inget vidare. Blindskrift liksom.


I eftermiddags var vi på fotbollsträning med Alvin. ”Boll och lek” med fem- och sexåringar i ösregn. Smått surrealistiskt. Ett av barnen tappade en tand i konstgräsplanen så att tränarna fick gå med blicken i backen och leta för att tandfen skulle ha något att jobba med. Det gick inget vidare. Fen får helt enkelt komma till planen och leta själv om hon vill ha den där mjölktanden i sin samling.


Själv fick jag träna på att se oberörd ut och låtsas att en viss femåring inte var min avkomma när Alvin körde straffläggning och ropade ”SNIPPATTACK!” när han rusade mot bollen.


Ungar! Var får de allt ifrån?


Bilder från träningen finns förresten på Instagram... Linasdagar.

Ovido - Quiz & Flashcards