Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Bollfetto

Av Lina - 4 april 2013 22:25

Kolla magomfånget på den här fotbollsspelaren. :-) Overallen som en fat suit under fotbollströjan som hon absolut skulle ha på sig på Alvins träning.

Även om storebror är fotbollsspelaren i familjen just nu så måste jag säga att det finns starka indikationer på att lillasyster kommer att bli den verkliga bollkallen. Hon dribblar fram som Messi själv och jag kan inte låta bli att drömma mig bort. Tänk om hon, som föddes med så dåliga odds, som skulle bli lungsjuk och svag, istället skulle bli fotbollsspelare. Proffs. Bäst i världen.

Fast då måste hon nog jobba bort den där magen. ;-)

 
 
Camilla

Camilla

5 april 2013 08:41

Haha! Ja,man får välja sina strider :)

http://Omlivetefter.blogspot.se

 
Ingen bild

Vicki

5 april 2013 19:22

Idag blir jag tårögd när jag surfar in på din sida, tänk att den lilla tjej varit rätt uträknad nu har blivit så stor och att din rädsla för att hon inte skall äta och växa nu har fått bytas ut mot drömmar för framtiden, fånga dem och ta fram dem om det kommer bakslag, hon kommer gå långt er lilla tjej det visar hon redan nu, fortsätt tro på henne o tro på att ni gör rätt så ska du se, hon kanske inte blir bäst i världen men bäst oavsett :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards