Linas liv i limbo

Alla inlägg den 14 september 2012

Hej

Av Lina - 14 september 2012 20:36

Det är jobb-jobbeli-jobb-jobb som gäller och inte mycket till blogg alls nu för tiden. Jag har just kommit hem från två dagar i Stockholm och sitter i skrivande stund trött, mätt och nöjd djuuupt nersjunken i soffan. Både jag och Signe har mjukiskläder på oss och hon sitter och matar både mig och sig själv med dillchips. Värre kan man ha det.


I helgen väntar svampskogen på oss, några vänner kommer hit och så ska Alvin på simskola.


På tal om det förresten… För några dagar sedan kom han hem från dagis med en väska som han sytt av filttyg och garn. Jag berömde honom för hans slöjdande varpå han sa ”Ja, jag kan sy, så nu behöver jag inte gå i syskola!” Det var ju bra. Då kan jag avboka den platsen. 

Ovido - Quiz & Flashcards