Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

En stund av bara bra

Av Lina - 20 april 2012 17:13

Jag måste bara få ge er en ögonblicksbild.


Det är fredag. Klockan är inte ens halv sex. Jag är redan hemma från jobbet, har ålat ur jobbkläderna och halkat i världens mjukaste nattlinne. Fredric står vid spisen och fixar hemlagad pizza med extra allt och jag halvligger i soffan med datorn i knäet och ett glas rödvin i handen. (Vinet är inköpt av maken efter att han googlat "lättdrucket".) Signe och Alvin dansar som tokar till Sean Banan. Signe har morotssoppa på hela tröjan efter att nyss ha ätit middag. Alla är friska. Alla är nöjda. Alla är glada. 


Det är bra nu. Bara bra. Nu.


Trevlig helg!

 
 
Ingen bild

Mor

20 april 2012 21:13

Den bästa födelsedagspresenten!Bara vara /Kramar

Lina

20 april 2012 21:30

Älskar dig!

 
Ingen bild

Vera

20 april 2012 22:28

Njut! Det är er väl unt... (fult ord när det är skrivet förresten: unt....)

 
Ingen bild

Sofia

21 april 2012 10:43

Underbart :D
Tack Lina för att du bloggar, jag kommenterar alldeles för sällan men läser alla inlägg.

 
Ingen bild

Sofia

21 april 2012 17:17

Det är er så väl unt. Hoppas helgen fortsatt lika bra!

 
Ingen bild

Lina Svensson

21 april 2012 18:05

Hoppas att resten av helgen, och kommande månader, får vara lika bra. Jag har läst flera gånger i veckan sedan starten, men skriver allt för sällan tillbaka. Underbart att få följa alla hennes framsteg!!

Lina

21 april 2012 18:18

Tack Lina. Från Lina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards