Linas liv i limbo

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Lina - 2 april 2012 22:40

Är det någon som har lite flyt att dela med sig av så har vi visst underskott här. Ett uns med tur hade också suttit fint. Lite medgång med. Kanske lite flax.


Jag fattar knappt att någon orkar gå in och läsa här längre. Jag har ju inte haft något trevligt att meddela på evigheter och det har jag inte idag heller.


Nu har Signe inte ätit ordentligt på nästan en månad. Först var det det där med den tänkta matdagboken som dödade all matslust, sedan blev det operation med medföljande svält och efter det följde feber och i det närmaste total matvägran. När det så äntligen såg ut att vända igen kom magsjuka och hög feber följt av diarré och ännu mer kräks. Där är vi idag och jag vill bara grina när jag ser hur mager och håglös min lilla flicka ser ut. Igår fick jag byta från vanliga midjebyxor till hängslebyxor eftersom de förstnämnda kanade ner till knäna på henne. Då mår en mamma inte bra. Då mår hon dåligt.


Men vad ska vi göra? Vad kan man göra åt en magsjuka mer än att vänta ut den? Vad ska vi göra? Vad gör man? Vad gör vi? Vad gör vi? Vad gör vi?

Ovido - Quiz & Flashcards