Linas liv i limbo

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Lina - 8 maj 2011 23:32

Igår var Nutella lite gott. Idag var Nutella jätteäckligt. Kan Nutella bli dåligt över natten?


Idag försökte jag skapa någon slags repris av gårdagens mer eller mindre lyckade föreställning. Jag satte Signe i Bumbostolen. Jag lade en klick puré, en klick smör och en klick Nutella framför henne, satte en majskrok i hennes ena hand och hoppades på succé. När det gått tjugo minuter och Signe inte brytt sig det minsta om dessertbuffén, bara råkat lägga ena handen i den, tänkte jag att det var läge för att göra henne uppmärksam på allt det goda. Jag tog därför lite nötkräm på en sked och petade försiktig in den en bit mellan hennes läppar. Reaktionen var omedelbar. Hon kräktes rakt ut.


Ridå.

Ovido - Quiz & Flashcards