Linas liv i limbo

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Lina - 7 maj 2011 22:15

Hej. Jag heter Signe och jag gillar inte att äta. Ärligt talat så avskyr jag det. Hela den där grejen med att stoppa saker i munnen är helt obegriplig och ganska äcklig tycker jag. Riktigt äcklig för det mesta, så äcklig att jag kräks av det. Blä.


Nej det där med att äta, suga eller smaka är inget för mig. Jag har försökt säga det till mamma och det verkar ha gått fram ganska bra. Hon låter mig vara för det mesta men ibland så är hon ändå där och petar och pillar och stoppar in läbbiga saker i munnen på mig. Då brukar jag kräkas på henne och då fattar hon grejen och ger sig igen.


Mammor alltså... Alltid ska de vara där och styra och ställa. Men idag var det faktiskt rätt kul med den där maten hon kom dragandes med. Jag slapp nämligen ha den i munnen. Mat utanpå kroppen har jag inga problem med, så länge det inte slinker in i munnen så är det okej. Fast lite av det där bruna kletiga råkade faktiskt åka med tummen in i munnen och det var faktiskt riktigt gott. Ja, smaskens skulle jag nog våga säga.


Fast jag kräktes så klart lite in emellan för att visa att det fortfarande är jag som bestämmer. Ingen ska komma här och tro att jag tänker börja äta bara så där. Nähä då.

Ovido - Quiz & Flashcards