Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Före och efter

Av Lina - 23 november 2010 00:29

         


Det är ingen skillnad i humöret i alla fall. Så här glad kan hon vara... Ibland. Fast inte så jätteofta. Men ändå, ibland glimmar det till ordentligt och då är lyckan i modershjärtat ett faktum. (De tre vita knapparna runt den riktiga knappen på magen är förresten bara där som stöd under läkningen. De ska bort om ett par veckor.) 

 
 
Ingen bild

Jennie

23 november 2010 20:48

Jag följer er o har gjort nästan enda sedan du startade din blogg. Jag fick en dotter i början på juni som föddes i v 33. Vår resa har varit mycket annorlunda om man jämför med er, hon var ju så mycket mer färdig än Signe.
Jag är otroligt imponerad av dig! Jag förstår nog inte ens hälften av allt du gått igenom, det gör bara du o dina närmsta. Jag vill ändå skicka många kramar o hårt hållna tummar för att ni ska slippa bekymmer o bara få njuta!

 
Ingen bild

I.B

24 november 2010 15:38

Hej Lina! Har under en längre tid följt din blogg och vill bara säga att fast vi inte känner dig finns du, Signe och din familj med i våra böner!

 
Karin

Karin

27 november 2010 15:17

Åh så härligt när hon får ge er lite skratt, leende och gott humör! Det behöver ni verkligen! Skönt att det rullar på med maten nu och att ni slipper den där hemska sonden!

Jag tycker inte att du bara gnäller, du talar utifrån dina känslor och det är äkta och självutlämnande. Fortsätt skriva, vi behöver läsa!

Ha en trevlig lördag!

http://handins.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Skapa flashcards