Linas liv i limbo

Alla inlägg under juni 2010

Av Lina - 11 juni 2010 22:51

Linas liv i limbo


Jag ligger på sjukhus just nu med en inte helt färdig liten knodd i magen. Vattnet har redan gått, trots att det egentligen är 15 veckor kvar tills bebisen ska komma ut. Ordination: Sängläge och dagliga kontroller med hopp om att bebben ska hålla sig kvar så länge som möjligt på insidan. Än så länge går det bra, 11 dagar sedan jag lades in, men vi kastas mellan hopp och förtvivlan. Hemma finns min man och en liten son på 3 ½ år. Vi längtar efter varandra men hoppas ändå att det dröjer länge innan jag kommer hem igen. Bullen är ju inte färdigbakad än...


I ett läge som detta krävs tidsfördriv och eftersom jag älskar att skriva och gärna vill förmedla mig med omvärlden så slår jag nu in på en väg jag aldrig trodde att jag skulle vandra; bloggvägen. Jag går sängvägen till bloggvägen kan man säga.    Sjuksängsvägen då alltså...


Du som läser, vän, släkting eller okänd, håll tummarna för oss så att den här berättelsen till slut mynnar ut i en frisk liten människa som är redo att möta världen utanför mammas mage.


Kram från Lina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards