Linas liv i limbo

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Linas liv i limbo

Av Lina - 11 juni 2010 22:51

Linas liv i limbo


Jag ligger på sjukhus just nu med en inte helt färdig liten knodd i magen. Vattnet har redan gått, trots att det egentligen är 15 veckor kvar tills bebisen ska komma ut. Ordination: Sängläge och dagliga kontroller med hopp om att bebben ska hålla sig kvar så länge som möjligt på insidan. Än så länge går det bra, 11 dagar sedan jag lades in, men vi kastas mellan hopp och förtvivlan. Hemma finns min man och en liten son på 3 ½ år. Vi längtar efter varandra men hoppas ändå att det dröjer länge innan jag kommer hem igen. Bullen är ju inte färdigbakad än...


I ett läge som detta krävs tidsfördriv och eftersom jag älskar att skriva och gärna vill förmedla mig med omvärlden så slår jag nu in på en väg jag aldrig trodde att jag skulle vandra; bloggvägen. Jag går sängvägen till bloggvägen kan man säga.    Sjuksängsvägen då alltså...


Du som läser, vän, släkting eller okänd, håll tummarna för oss så att den här berättelsen till slut mynnar ut i en frisk liten människa som är redo att möta världen utanför mammas mage.


Kram från Lina

 
 
Malin

Malin

12 juni 2010 15:07

Hejsan! Jag håller tummarna för att din lille bebis finner sig i att stanna i magen ett litet tag till. Önskar dig lycka till och hoppas att allt går jätte bra ! Jag hoppas du håller dig uppdaterad i bloggen så man får veta hur det går. (Nyfiken som man är) :)Ännu en gång Lycka till !!!!!

http://TheStarEver88.bloggplatsen.se

 
Tilda

Tilda

12 juni 2010 17:55

Jag hoppas också att din bebis är i magen ett tag till. Jag är också förtidigt född några månader så jag vet hur det är med sånna barn (är själv ett barn men endån) Lycka till med bebisen:)

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

 
Lina 19 år och gravid

Lina 19 år och gravid

12 juni 2010 23:28

Jag håller tummarna för dig!

http://shesgotherownthing.bloggplatsen.se

 
Idaho

Idaho

12 juni 2010 23:46

Håller både tummarna och ber för det! =)

Hoppas det går bra!

Kram Ida

http://www.idaho.bloggplatsen.se

 
Lovely Lizzy

Lovely Lizzy

13 juni 2010 08:25

Jag håller tummar och tår....!!!!!

http://www.lovelylizzy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 24 december 2013 22:38

En hälsning från den alltid så lyckade, svala bloggfamiljen med genomglada, vackra barn och ett grundmurat kärleksfullt föräldraförhållande.   ...................................   Ja.... och så en från familjen som inledde julen med magsj...

Av Lina - 15 december 2013 23:51

Förra veckan var vi inne på en second hand-butik. Jag såg en fin tomtedräkt som skulle kunna passa en snartsjuåring och frågade Alvin om han ville vara utklädd på lusse. Det ville han, men inte till tomte. Han ville vara lucia. Jag sa okej och slog f...

Av Lina - 15 december 2013 22:28


För er som läste om vårt löparinitiativ kopplat till Musikhjälpen 2013 och tyckte att det var en bra grej - så här gick det. Eller, sprang det snarare...     TACK alla ni som bidrog. Ni ger mig hopp om mänskligheten. ...

Av Lina - 15 december 2013 22:02

Lucka #12: Tre kilometers promenad. Lucka #13: Tjugo meter lussetåg. (Okej jag hann inte träna under en dag då jag var extra tidigt på jobbet för att fixa lussefirande, jobbade, åkte hem tidigt för att hinna hämta på dagis och skola, handla och pre...

Av Lina - 11 december 2013 23:09


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/lonesome-runners?sent=success En mil. 44 varv. Hittills över 11 000 kr i bössan. Trött och nöjd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards